Surprising Russian Grey

3.3.17

Pääsin mukaan Buzzadorin Lipton-kampanjaan*, jossa pääsen testaamaan kahta uutta luomuteetä. 
Mulla tulee kevättä kohden aina halu juoda jotain muuta kuumaa, ku kahvia ja siks ootinki innolla, josko pääsisin tähän kamppikseen mukaan. Mulla on tällä hetkellä kaapissa varmaan kymmentä eri teetä ja nää kaks on kiva lisä sinne.


Mulle tuli viikko takaperin postissa Inspiring Ceylon ja Surprising Russian Grey. Molemmat mustaa teetä, toinen maustamaton ja toinen maustettu. Päätin tähän ensimmäiseen testiin valita aamuteeksi Russian Greyn, joka on maustettu bergamotilla ja sitruunalla, koska se on mun normaali valinta missä tahansa teessä ja tiedän että tykkään just siitä. Ja niinhän mää tykkäsinki.  


Käytän yleensä tohon mun pieneen 0,5l teepannuun kaks teepussia, joskus kolme jos maku on heikompi. Tähän riitti tosi hyvin kaks, maku irtos kivasti. Yleensä musta tee on siitä oikullinen, että kun hauduttaa tarpeeksi kauan, teestä tulee kitkerää ja pistävän makusta. Tälle ei käyny niin, vaikka annoin pussien liota pannussa koko ajan.



Käytän melkein väistämättä aina mustassa teessä maitoa ja hunajaa/sokeria.


Nää teet on siitä erikoisempia, että nää on poimittu "Single Source Estate"-periaatteella, että kaikki teet on peräisin samalta tilalta. Nämä on peräisin Sri Lankalta ja aromit on 100% luontaiset. 

Kiva kamppis ja ihana, ihana russian earl grey.

Ootteko te koskaan osallistuneet kampanjoihin, joista saa testattavaksi tuotteita tai onko buzzaaminen tuttua hommaa?

 tudiluu!



*tuotteet saatu arvostelua vastaan

Saatat myös tykätä näistä

2 kommenttia

  1. Joskus liityin Buzzadoriin, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi hakea eri testauskampanjoihin. Joka tapauksessa kuulostavat erinomaisilta nuo teet. Mä olen tee-ihminen henkeen ja vereen. Kahviakin kuluu, mutta iltaisin tykkään nauttia enemmän teetä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teet on siitä tosi ihania että niitä saa niin monessa eri maussa. Ja Buzzador on hyvä mahis päästä testaamaan kaikkea kivaa, tää oli kyllä ihana kampanja ❤️

      Poista

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)