Missä moti-muruseni on?

1.3.17

Mikä siinä on, kun ei inspiroi? 

Taisin alottaa vahingossa paaston näin maaliskuun kunniaksi. Neuleet ei maistu, kädet ei syyhyä tekemään juurikaan mitään. Onko mulle tullu kyllästyminen? Onko mulla loppunu moti?
Kuvaaminen ei juurikaan tuota ongelmaa, siihen kyllä iskee inspis - välillä.


Jotku saatto eilen minun insta-tarinasta huomata, että kerin jämänöttösiä Pentikin tuikkukiposta. Kätevä pidike :D

Tarkoitus oli neuloa näistä langoista joku kiva huivi, mutta kun 
-puuttuu semmonen ja semmonen lanka  
-nää ei sovi yhteen ilman sitä jotain

Kuulostaako tutuilta syiltä? 
Siispä alotin huivin tietämättä oikeasti, mitä olin tekemässä ja päädyin purkamaan sitä kolmeen otteeseen, jonka jälkeen se sai lopullisen purkutuomion ja nyt langat on taas kerillä oottamassa sitä oikeaa - inspiraatiota.


Siispä oon tyytyny vaan selaamaan nettiä sen toivossa, että jotain pomppais kohdalle. Sitten löysin itteni kattomasta YTstä videoita.
Jostain syystä käsityökanavana Youtube on mulle täysin outo. Oon kuitenkin vastikään löytäny todella monia kanavia, joissa on ompelututoriaaleja ja muita käsitöitä ja askarteluja. 
Aiemmin oon käyttänyt vain Pinterestiä, blogeja ja lehtiä inspiraation löytämiseen. Mulle avautu täysin uusi maailma! Toki joskus oon katsonut kivoja suomalaisia neulepodcasteja, muunmuassa Nonnua. :) 


Ajatus ompelemisesta tuntuu tähän väliin todella hyvältä kun lanka ei puhuttele, sen jälkeen pieni keväinen someloma jos vaikka pääsis mökille hengähtään.


Miljaki on pulskistumaan päin. 
Ai niin oonko ees täällä kertonut, että pentuja odotellaan? 
♥♥♥



Koirakuvat on ottanut Nico, joka oli meillä viime viikonloppuna yökylässä (ja opiskelemassa tätin kameraa).

Nyt nautin tekemättömyydestä,
tudiluu!

Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)