olen ollut hiljaa

19.4.17

Nyt on taas selvitty yhdestä kuukauden mittasesta hiljasuuesta, huh. 


Onhan tässä tapahtunuki, olin esimerkiksi viettämässä lapsenlikkaviikkoa Kemijärvellä. Pääsiäinen meni siinä mukavasti uuteen paikkaan tutustuessa ja Kemijokea aamukahvilla tuijotellessa. Melkein niinku ois kotona ollu. Hilma oli mulla mukana, Milja kun on pentujaan hoitamassa. ♥


Oon myös käsitöiden saralla vähän kunnostautunu viime aikoina. Projekteja on samanaikasesti toteutuksessa oikein kaksi kappaletta ja takaraivossa hakkaa vielä ajatus neuletakista. Kuitenkaan ykskään mun tämän hetkisistä töistä ei ole neule, vaan jotain muuta. 
Jotku on saattaneet mua seuraamalla (@rosannaofmay) nähdä mitä päivittelen insta stooreihin ja siellä on ollu muutama kuva meidän opiston huopatossutehtaalta. Ne on nyt kurssin loputtua mulla kotona työn alla ja nopeuttaakseni työtä käytän niitä vähän koneessa huopumassa. Niistä lisää sitten.

Lankoja ei oo tullu kovastikaan kulutettua, koska kevättä kohden alkaa tulla halu tehä jotain muuta. Maaliskuussa lankaa kulu miinukselle asti ruhtinaalliset 50grammaa, kun neuloin kaksi paria sukkia yhestä Step 6 kerästä, ja sit menin ostamaan 100 grammaa Fabelia. Mut näitä sattuu :D
Kesälle on taas kovasti suunnitelmia, jotka liittyy kodin mukavuuden ylläpitoon ja ulkonäköön. Toivottavasti lumi sulais nopeasti täältäkin, niin pääsis jo pihan laittoon!

Eipä mulla oikeestaan asiaa ollu, mut aattelin päivittää ees kerran kuussa kuulumisia. 
Oottako menossa kolmen viikon päästä Rovaniemen käsityömessuille?

Mitä sulle kuuluu?



Saatat myös tykätä näistä

0 kommenttia

Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olethan asiallinen kommentissasi. Kiitos! :)